elérhetőségeink
Kapcsolat
Telefon
nyitva tartás
minden héten pénteken
11 és 18 óra között
(Ettől eltérően időpontegyeztetést követően lehetséges.)
Tudásklaszter
Társadalom- és Vidékfejlesztési Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
6727 Szeged, Zágráb utca 113.
Kiállítóterem
MaxCity Lakberendezési Bevásárlóközpont
Törökbálint, Tópark utca 1. II/227.
Gy.I.K.
Gyakran ismételt kérdések
Vállaltok felújítást?
Elsősorban nem klasszikus kárpitos műhely vagyunk, ezért hozott bútorok átkárpitozását nem vállaljuk. A régi bútorok felújítása esetében egy sima átkárpitozás sok esetben nem elegendő, hiszen szerkezeti problémákat is rejthet a régi kárpit. A higiéniáról nem is beszélve. Persze minden adás-vétel oldalon hirdetett termék száraz, tiszta nem dohányzó helyen volt tartva, de ebben közel sem lehetünk biztosak. Mi bontás közben és után látjuk, hogy a kárpit mit rejt és higgyék el, hogy nem szeretnék betenni a gyönyörű otthonokba ezeket a bútorokat átkárpitozva sem.
Viszont az előre nem látható feladatokra konkrét, precíz árajánlatot adni nem lehet. Éppen ezért nem vállalunk áthúzási megbízásokat.
Fa bútorok felújításához – asztalok, szekrények – nem rendelkezünk megfelelő pormentes helységgel, ezért nem tudunk ilyen jellegű megbízást vállalni.
Hogyan történik a kiszállítás?
A kisebb darabok kiszállítását mi magunk oldjuk meg. Itt Törökbálint és a kiszállítás helyszíne közötti távolság költségét számoljuk ki a megrendelőnek, vásárlónak. A nagyobb darabok kiszállítását a MaxCity-n belül, ilyen jellegű szolgáltatást vállaló céggel vagyunk együttműködésben. A kiszállítás költségét ennek a cégnek kell fizetni. Erre előzetes kalkulációt kérhetünk tőlük. Tehát hiába van a műhelyünk Szegeden, a kiszállítás mindig a Törökbálint és az adott cím közötti kiszállítást jelenti.
Ha egyedi méretben és kárpittal szeretnénk rendelni valamit hogyan történik ennek a menete?
Ha megtetszik egy darabunk és egyedi kárpittal és egyedi méretben szeretné a megrendelő, akkor telefonon, e-mail-ben vagy személyesen (minden pénteken a MaxCity-ben 11 és 18 óra között) tudjuk leegyeztetni. A felújított darabok esetében utángyártásra nincs lehetőség. A kárpitok kiválasztására javasolt a személyes találkozás, hiszen egy fotó nem adja vissza pontosan a kárpit árnyalatát, puhaságát, struktúráját sem.
Ha nem a kínálatból szeretnénk választani, hanem egyedi elképzelésünk van, meg tudjátok csinálni?
Igen, előfordult már ilyen, hogy fotó vagy rajz alapján készítettünk el egy-egy darabot, de mindenképpen személyesen egyeztetést igényel. Előfordulhat, hogy a rendelkezésünkre álló géppark nem megfelelő az adott darab elkészítéséhez.
Milyen folyamatokból áll a felújítás?
Mi első sorban a saját felújításra váró bútorainkat újítjuk fel, így annak a kockázata a miénk, hogy bontás után kiderül mégsem érdemes dolgozni az adott darabbal.
A felújítás során a kárpit bontását követően, lekerül a tömőanyag a darabról (régi szivacsok, hevederek …) és átellenőrizzük a csapolásokat is, szükség esetén cseréljük vagy megerősítjük. Ha látható farész van a darabon, teljesen visszacsiszoljuk, pácoljuk, olajozzuk/lakkozzuk, ahogy az adott darab megkívánja. Tehát csak a váz és a karfák azok, amelyek az eredeti darabból megőrzésre kerülnek.
Lehet vásárolni kárpitot tőletek?
Igen, ha megtetszett egy kárpit és szeretne rendelni belőle, akkor meg tudjuk oldani ezt is.
Ha nem pénteki napon szeretnénk menni, hogyan tudjuk megnézni a kínálatot a MaxCity-ben?
Telefonos egyeztetést követően igen, megpróbáljuk megszervezni a látogatást. A pénteki napon kívül azonban személyes egyeztetésre, rendelés leadására sajnos nincs lehetőség.